Perehtyminen työssäoppipaikkaan

Työssäoppipaikkani Hemma on lifestyle kahvila ja kampaamo samassa, joka sijaitsee Hämeenlinnassa, Raatihuoneenkadulla.

Kahvilan omistaa Karin miehensä kanssa. Ja se perustettiin vappupäivänä vuonna 2017.

Liikeidea lähti siitä, että haluttiin perustaa kampaamo että kahvila samaan, jotta ne tukisivat toisiaan ja koska Hämeenlinnassa ei ollut muita samankaltaisia kahviloita niin se tuntui hyvältä perustaa sinne.

Työntekijät kampaamoissa ovat hiusalan ammattilaisia ja niin ovat kahvilan puolellakin lähes kaikki ammatiltaan kokkeja tai leipureita.

Ammatillisen koulutuksen jälkeen tärkein oppi on osata hyvät asiakaspalvelu taidot, koska se on kaiken lähtökohta.

Yrityksen laatu perustuu puhtaaseen ruokaan ja kaikenkaikkiaan ammattitaitoon. Työntekijä tuntee tuotteet ja asiakas saa parasta palvelua ja tietää saavansa laadukkaita tuotteita.

Yrityksen henkilökunnalle pyritään tiedottamaan kaikki kasvotusten, mutta jos palavereja ei pystytä järjestämään on whatsapp heidän tiedotusväline.

Työntekijöiden perehdyttäminen aloitetaan ihan perusasioista ja asiakerrallaan eteenpäin. Se tehdään rakentavasti ja vaikka virheitä sattuu sen ei anneta häiritä vaan siitä opitaan.

Työhyvin vointi on tärkeä yritykselle ja kaikki asiat pyritään selvittämään yhdessä ja kasvotusten, koska kaikki työpaikan jäsenet ovat yhtäsuurta perhettä.

Yrityksen imago kahvilan puolella on puhdas ja terveellinen ruoka, joka sopii niin vegaaneille, ruokavalio rajoitteisille kuin vain hyvästä ruuasta nauttiville. Se tuodaan esille monipuolisella tarjoilulla ja hyvällä tuotetietoisuudella.

Kommentit

  1. Just näin, hyvin tehty. varmaan teillä oli antoisa keskustelu, kun näitä tietoja kyselit.

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Asiakaspalvelian ulkoinen olemus

Työ hyvinvointi

Parkour