Punaportti


Asiakaspalvelutilanteeseen valmistautuminen

Omastamielestäni ansaitsen H2, koska olin ajoissa aamulla paikalla asianmukaiset vaatteet päällä, vaikka sain sanomista ensimmäisenä päivänä siitä että nilkkani näkyivät.
Hiukseni olivat kiinni siististi ja kynnet siistit ja lyhyet.



Asiakkaiden vastaanottaminen

Asiakaspalvelu ei ollut koskaan ongelma, koska tykkäsin siitä todella paljon etenkin kahvilassa ollessani. Hymyilin ja tervehdin jokaista asiakasta, ja joka kerta jos asiakas kysyi jotain niin yritin antaa hänelle tarvitsevansa vastauksen jos en tiennyt niin kysyin. 
Annan siis itselleni K3

Asiakaspalvelijanan toimiminen

Niinkuin jo aikasemmin mainitsin otin asiakkaat huomioon ja olin iloinen ja hymyileväinen
K3

Asiakaspalvelutilanteen päättäminen

Mielestäni antsaitsen H2 jälkitoimenpiteissä toimimisesta, koska vaikka kaikki sain tehtyä kiitettävästi niin tarvitsin pientä ponnistelua, koska jälkitoimenpiteet eivät ole lempi hommaani.


Asiakaspalvelutilanteessa käytettävien resurssien ja tietotekniikan käyttö

K3 koska osasin käyttää kassakoneita ja astianpesukonetta oma-aloitteisesti, mutta silti varovasti. Kysyin aina neuvoa jos en osannut jotakin.

Matkailupalvelujen informaatio- ja materiaalin käyttö

H2 kirjoitin asiakkaille mitä päivän ruoka sisälsi jotta he ovat tietoisia mitä ruoka sisälsi.


Työturvallisuudesta huolehtiminen 

K3, koska pyrin huolehtimaan ja pitämään silmällä kaikkea turvallisuuteen liittyvää. Kuten oikeanlaiset työkengät ja esimerkiksi kun työpäivänä lattialle rikkoutui lasia autoin sen siivoamisessa.

Hygienia säädösten noudattaminen 


K3, puin aina puhtaat työvaatteet ja niiden alla olevat vaatteet pidin myös puhtaana. Hiukseni pidin kiinni eikä minulla ollut koruja. Pesin käteni aina vähän väliä ja myös varmistin että kaikki asiakkaille menevät astiat ovat puhtaina. 

Oppiminen ja ongelman ratkaisu 

H2 opin mielestäni nopeasti vaikka täytyi minun aina välillä kysyä apua. Jos ongelmia syntyi pyrin kysymään neuvoa jos en keksinyt itse kuinka selvittää sitä. 

Vuorovaikutus ja yhteistyö taidot

K3, koska olin aina ystävällinen asiakkaille ja työkavereille. Autoin muita ja tarvittaessa pyysin apua itsekkin. 

Terveys, turvallisuus ja toimintakyky 

H2, Tuossa vaiheessa meillä ei ollut vielä EA1, mutta siitäkin huolimatta osaan auttaa tarpeen tullen. Turvallisuudesta pidän huolta aina työskennellessäni ja työn ulkopuolella myös terveys on tärkeä osa, jotta pystyn työskennellä terveenä.

Ammattietiikka

H2 Toimin työpaikan sääntöjen mukaisesti ja noudatin vaitiolovelvollisuutta. Olin ajoissa ja tein työni kiitettävästi.


Kommentit

  1. Kuulostaa hyvin pohdituilta vastauksilta ja totuudenmukaiselta itsearvioinnilta, hyvä!

    VastaaPoista

Lähetä kommentti

Tämän blogin suosituimmat tekstit

Asiakaspalvelian ulkoinen olemus

Työ hyvinvointi

Parkour